Szervezd ide 4-10 fős workshopodat

Kiknek és milyen célból ajánljuk a Patentet, mint workshop helyszínt?

Várunk alkotókat, kézműveseket, designereket, akik alkalmanként vagy rendszeresen tartanak workshopokat, műhelyfoglalkozásokat, tanfolyamokat. Erre leginkább péntek estétől vasárnap estig van résztvevői igény, kereslet.

Várunk oktatókat, szolgáltatókat, tanácsadókat, trénereket, akik adott szakterületen ismeretbővítő workshopokat, tréningeket szerveznek. A témától és célcsoporttól függően erre igény lehet hétköznap és hétvégén egyaránt.

Várunk cégeket, vállalkozókat, egyesületeket, akik belső workshopjaikhoz, brainstorming vagy csapatépítő alkalmaiknak keresnek helyszínt.

Célunk hosszú távú partneri kapcsolatok kialakítása, de természetesen lehet alkalomszerűen is foglalni. Fontosnak tartjuk, hogy egy adott nyílt esemény megvalósuljon, ennek érdekében azokat – egyedi elbírálás alapján – megjelenítjük a weboldalunk Programok menüpontjában.

Hány helyiség van, azok mekkorák, és hány fő fér el?

A 60 nm-es, belső 2 szintes lakás-stúdióban 2 olyan helyiség van, mely kislétszámú (max 10-12 fős) csoportok befogadására alkalmas. Virtuálisan is körbe tudsz nézni.

  • A nagyobb, 20-25 nm-es térben 6-12 fő fér el közel 5 nm (140×360 cm) asztalfelület körül. Ez a helyiség népszerű az eszközigényes workshopok esrtén, hiszen a nagy asztalfelület kényelmes teret biztosíté az alkotáshoz. Amennyiben résztvevők laptopot használnak oktatás jellegű workshopon, akkor 6-8 főre szoktuk ajánlani.
  • A kisebb, 14 nm-es helyiséget 4-8 fő részére szoktuk ajánlani, itt a maximális asztalfelület 120×200 cm. Ez egy exkluzívabb szoba a kilátása és rendkívüli világossága révén, és kiválóan alkalmas üzleti tárgyalásokhoz, de akár coaching ülésekhez is.

Mindkét helyiségben sok a természetes fény, és az asztalok igény szerint többféleképpen elrendezhetőek.

Kényelmes, párnázott textilszékek biztosítják a résztvevők kényelmét.

Mennyi időre lehet igénybe venni a helyiségeket és mennyibe kerül?

A minimum bérlési idő 3 óra

A fent említett 2 helyiség alapárai azonosak.

Minden érdeklődőnek személyre szabott ajánlatot állítunk össze, figyelembe véve a fontos szempontokat: mennyi az esemény nettó ideje, milyen napon, napszakban szeretnéd tartani, mennyi előkészületi idő kell, mi a tervezett minimum és maximum létszám, egyszeri vagy több alkalmas-e, szükség van-e eszközökre, bekészítésre, stb.

Alapdíjaink a workshop céljából történő használatra (tartalmazzák a 27% Áfa-t):

  • óradíjasan 6 000 – 8 500 Ft / óra létszámtól függően (3 és 6 óra közötti időtartamra szoktuk alkalmazni)
  • napidíjak 42.000 – 54.000 Ft között, létszámtól függően (7 óra feletti időtartamra szoktuk alkalmazni)
  • Kedvezményes lehetőségekért görgess lejjebb.

(Fenti árak nem minősülnek konkrét ajánlattételnek, minden esetben személyre szabott ajánlatot készítünk.)

Opcionálisan válaszható extrák:

  • Flipchart / whiteboard tábla használat (2 000 Ft / alkalom);
  • Projektor használat (5 000 Ft / alkalom);
  • Kávé és teahasználat önkiszolkgáló jelleggel (3 000 – 5 000 Ft közötti felár ellenében);
  • Egyszeri kávé-, tea-, és snack bekészítés (8 000 – 10 000 Ft közötti felár ellenében);
  • Ebéd catering igény szerint egyedi megállapodással;
  • Wifi használat díjmentesen.

Kedvezmények:

Hosszú- vagy középtávú, stratégiai együttműködés esetén, vagy több alkalom, időpont egyidejű foglalása esetén további kedvezmények érvényesíthetők, melyek mértéke megállapodás tárgyát képezik.

Mik a foglalási és lemondási feltételek?

Foglalásodat minden esetben 6 000 – 10 000 Ft foglalási díj befizetése mellett tudjuk véglegesíteni a foglalt időtartamtól függően, mellyel biztosítani tudjuk, hogy a megbeszélt és lefoglalt időpontban a helyiséget nem ajánljuk ki másnak. A foglalási díj nem jár vissza, ezt teljesítéskor levonjuk a helyiség bérleti díjából. Tudjuk, hogy a lemondás egy sarkalatos kérdés, ezért ennek feltételeit általában egymás szempontjainak és érdekeinek figyelembe vételével határozzuk meg.

Meg lehet nézni személyesen a helyszínt, mielőtt elkezdek szervezni, meghirdetni egy workshopot?

Természetesen igen, sőt ajánlani is szoktuk, hiszen ahány féle workshop típus, tematika van, annyi féle igény is jelentkezik. Virtuálisan itt lehet körbenézni. Még ha nem is most aktuális éppen a workshopod megszervezése, még ha csak tervezed, ez esetben is érdemes eljönni megnézni, hogy aztán az igényeidet megismerve tudjunk díjat kalkulálni, amivel Te is jobban tudod tervezni várható költségeidet.

Ez érdekel! Hogyan tudok kérni személyre szabott ajánlatot?

Személyes megtekintés mindenképp ajánlott, de ez előtt, a főbb információk ismeretében is tudunk személyre szabott ajánlatot adni, így keress minket bátran! Vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben (patent@patentbudapest.hu), vagy Facebook messengeren, vagy csak egyszerűen töltsd ki a lenti kapcsolatfelvételi űrlapot.

„Nagyon modern, világos, jól felszerelt hely! A workshopom résztvevői is egytől egyig imádták, ilyen helyre szívesen visszajár mindenki. Csak ajánlani tudom mindenkinek.”

H. Orsi, workshop szervező

 

„Gyönyörű panorámás, nyugodt és világos workshop helyszín. Kedves és barátságos vendégvárás.”

L. Reni, workshop szervező

 

„Gyönyörű és egyben jól megközelíthető helyen, tiszta, modern, ízléses berendezéssel, kedves, segítőkész, rugalmas tulajdonossal vár a Patent. Csak ajánlani tudom!”
V. Szilvia, coach